Ποια είναι η στρατηγική προβολής του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα; Ποια τα σημεία έμφασης; Που απευθύνεται μια καμπάνια της Marketing Greece, σε ποιους πιθανούς πελάτες, με ποια χαρακτηριστικά; Το 2021 που θα εστιάσει η Marketing Greece τις δράσεις της; Όλες οι απαντήσεις σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του Μarketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα.

Tο webinar θα μεταδοθεί live streaming, μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης LE MONDE με τη χρήση zoom webinar.

Απευθύνεται αποκλειστικά στους σπουδαστές της σχολής.Προτεραιότητα συμμετοχής θα δοθεί στους σπουδαστές τουριστικής & ξενοδοχειακής διοίκησης.

Για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα και θα ειδοποιηθείτε για τη συμμετοχή σας.

Περιορισμένες θέσεις. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Εισηγητής:
Ιωάννα Δρέττα
Διαβάστε το mini βιογραφικό:
X

Η Ιωάννα Δρέττα είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Harvard, με Master στο Public Administration (MPA). Κατά τη διάρκεια της 17ετούς επαγγελματικής της πορείας, έχει διατελέσει σε σημαντικές θέσεις ευθύνης, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Αναλαμβάνοντας το management σε ιδιαίτερα σύνθετα επαγγελματικά περιβάλλοντα, κατάφερε να διαχειριστεί με επιτυχία τις προκλήσεις και να καταγράψει εξαιρετικά αποτελέσματα. Τα τελευταία χρόνια υπηρετεί τον κλάδο του τουρισμού, ενώ τον Ιούνιο 2017 ανέλαβε τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου της Marketing Greece.

 

το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί:
15/12/2020 - 18.20 - 19.05
Κόστος: ΔΩΡΕΑΝ/ Αποκλειστικά με εγγραφή
Newsletter

Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Εγγραφή», επιβεβαιώνω ότι είμαι άνω των 18 ετών. Παρέχω τα στοιχεία επικοινωνίας μου ώστε η LE MONDE να μπορεί να με πληροφορεί σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε εμένα. Γνωρίζω πως μπορώ να σταματήσω ανά πάσα στιγμή τη LE MONDE από το να επικοινωνεί μαζί μου.