Marketing & ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις τουριστικές επιχειρήσεις: το παράδειγμα του πρώτου Vegan ξενοδοχείου στην Ελλάδα – Koukoumi Hotel
Ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορούν να μετατραπούν σε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ένα από αυτά είναι η ισχυρή τμηματοποίηση των πελατών, όπως και η δημιουργία επιχειρήσεων που αντάξια μπορούν να βάλουν την χώρα μας στους πρωταγωνιστές της βιομηχανίας του τουρισμού, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Το ξενοδοχείο Koukoumi είναι το πρώτο vegan ξενοδοχείο στην Ελλάδα και αποτελεί ένα από λίγα παγκοσμίως, ακολουθώντας αυτήν ακριβώς τη στρατηγική.
Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε σπουδαστές LE MONDE. Είσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.
Ο Μανώλης Ξενάκης αποφοίτησε από το πρόγραμμα Hotel Management του Εκπαιδευτικού Ομίλου LE MONDE. Ξεκίνησε την καριέρα του σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε αντίστοιχα τμήματα ως Head Bartender και Front Office Manager.
Το 2020 ανέλαβε τη θέση του General Hotel Manager στο Κoukoumi Vegan Hotel στη Μύκονο, το πρώτο ολοκληρωμένο vegan hotel στην Ελλάδα.