Ο χώρος της εστίασης είναι πολύ ανταγωνιστικός και διαρκώς εξελισσόμενος. Τόσο τα εστιατόρια a-la-carte, όσο και τα εστιατόρια μέσα σε μεγάλα ξενοδοχεία, πρέπει να αναζητούν διαρκώς λύσεις και καινοτομίες, ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και να διεκδικούν μερίδιο στην αγορά. Πίσω από κάθε διάσημο εστιατόριο, υπάρχει ένα επιτυχημένο αρχικό concept, ένας δημιουργικός chef, μια ταλαντούχα ομάδα και ένα πολύ καλά οργανωμένο σύστημα προώθησης. Τη σημασία του αποτελεσματικού marketing για την προώθηση ενός εστιατορίου, αναλύει ο executive chef, Κωνσταντίνος Αθανασίου, χρησιμοποιώντας παραδείγματα επιτυχημένων concepts παγκοσμίως.
Η διάλεξη απευθύνεταισε σπουδαστές LE MONDE. Eίσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης τηλεφωνικά στο 210 8211700 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.
Ο Κωνσταντίνος Αθανασίου έχει διαγράψει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην επαγγελματική γαστρονομία και στη διοίκηση ομάδων επαγγελματιών μαγείρων. Έχει πολυετή εμπειρία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων όπως: Hilton Athens, Club Hotel Casino Loutraki, Athenaum InterContinental, Hyatt regency Hotel , Divani Caravel, Divani Acropolis. Σήμερα, είναι Executive Chef του ξενοδοχείου Hilton Athens.