Marketing & ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις τουριστικές επιχειρήσεις: το παράδειγμα του πρώτου Vegan ξενοδοχείου στην Ελλάδα – Koukoumi Hotel

Ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορούν να μετατραπούν σε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ένα από αυτά είναι η ισχυρή τμηματοποίηση των πελατών, όπως και η δημιουργία επιχειρήσεων που αντάξια μπορούν να βάλουν την χώρα μας στους πρωταγωνιστές της βιομηχανίας του τουρισμού, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Το ξενοδοχείο Koukoumi είναι το  πρώτο vegan ξενοδοχείο στην Ελλάδα και αποτελεί ένα από λίγα παγκοσμίως, ακολουθώντας αυτήν ακριβώς τη στρατηγική.

 

Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε σπουδαστές LE MONDE. Είσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.

Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται σε κάθε θεματική, έχουν επιλεγεί με εικαστικά κριτήρια και δεν αντιστοιχούν κατά ανάγκη στη διδακτέα ύλη, όπως αυτή θα παρουσιαστεί από τον εκάστοτε εισηγητή.
Εισηγητής:
Μανώλης Ξενάκης
Διαβάστε το mini βιογραφικό:
X

Ο Μανώλης Ξενάκης αποφοίτησε από το πρόγραμμα Hotel Management του Εκπαιδευτικού Ομίλου LE MONDE. Ξεκίνησε την καριέρα του σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε αντίστοιχα τμήματα ως Head Bartender και Front Office Manager.

Το 2020 ανέλαβε τη θέση του General Hotel Manager στο Κoukoumi Vegan Hotel στη Μύκονο, το πρώτο ολοκληρωμένο vegan hotel στην Ελλάδα.

το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί:
27/01/2022 - 11:30 -13:15
Κόστος: ΔΩΡΕΑΝ

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ:
    Σεμινάριο

    Newsletter

    Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Εγγραφή», επιβεβαιώνω ότι είμαι άνω των 18 ετών. Παρέχω τα στοιχεία επικοινωνίας μου ώστε η LE MONDE να μπορεί να με πληροφορεί σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε εμένα. Γνωρίζω πως μπορώ να σταματήσω ανά πάσα στιγμή τη LE MONDE από το να επικοινωνεί μαζί μου.